Oletko arvojohtaja?

Arvojohtaja voi olla vain, mikäli lausuu merkittävät mielipiteensä julkisesti. Median kautta tavoitat satoja tuhansia ihmisiä. Mediajulkisuus ei saa olla päämäärä, sen on alku dialogille, jos sinulla on yhteiskunnallisesti merkittävää sanottavaa.

Hyvän lehtimiestavan mukaisesti kirjoitettu artikkeli toimii keskustelun avaajana. Se on alku, ei päämäärä. Valitettavan harvoin viestinnän mediajulkisuuden tavoitteena on mitata sen aitoa tavoitetta saada kuulijoiden tietoon niitä asioita, joita heidän tulisi tietää. Median tehtävä ei ole toimia yritysten äänitorvena, ja siksi aivan syystäkin suurin osa niin sanotuista tiedotteista on turhia.

Media ei ole sinua varten. Sisällön on tarkoitus auttaa lukijoita.

Media on avoin hyville ja yhteiskunnallisesti tärkeille uutisille, joilla on merkitystä ihmisten elämän, eli lukijoiden kannalta.

Ethän kirjoita juttuja saadaksesi itsesi tai yrityksesi näkyviin. Se menee pieleen.

Jos taas olet tehnyt hyviä tekoja helpottaaksesi korona-ajan lomautuksia, saatat olla oikeilla jäljillä, vaikka usein vaatimattomimmat ihmiset tekevät enemmän hyvää kuin kovaa paukkuvat tyhjät kattilat.

Oletko miettinyt, että hyvä esimerkkisi voisi tuoda helpotusta laajemmin toteutettuna ihmisten elämään?

Tuotetiedotteiden julkaisun parasta ennen päivämäärä kyllä meni jo. Äänesi saat parhaiten kuuluviin yksilöllisellä tavalla, kun toimimme uutiskriteereiden mukaisesti. Jos sinulla on vahva arvopohja ja hyvä sanoma sekä tekoja puhumaan puolestasi, jaa tietoa. Näin voit auttaa muita.

Älä epäröi ottaa yhteyttä meihin, autamme sinut alkuun www.unaco.co/yhteys

UNACO

We create content for life.

https://WWW.UNACO.COM
Edellinen
Edellinen

PEST-analyysi

Seuraava
Seuraava

Johda muutosta, älä kriisiä